lørdag 24. april 2010

TEKST I RINGENE

Har hatt ett innlegg om ringene før, men vi har da fortsatt ikke funnet rette teksten til å ha inni ringen. 
Skal prøve å samle noen tekster jeg har funnet rundt omkring på det o'store internettet ;)

"Enig og tro"
"Til Dovre faller"
"Du og jeg"
"Vi to"
"Livet ut Din xxx Dato"
"Bare din navn og dato"
"Vi satser!"
"Ingen grunn til panikk +dato"
"Evig din xxx dato"
"En avtale er en avtale"
"Den som gir seg er en dritt"
"Mitt livs kjærlighet"
"Din elskede xxx + dato"
"Din tvillingsjel"
"For alltid din xxx dato"
"I gode og onde dager"
"Min bedre halvdel xxx/ Din bedre halvdel xxx"
"Mannen i mitt liv/ Kvinnen i mitt liv"
"Tro, håp og kjærlighet"
"Æ ælske dæ xxx dato"
"Du er alt for meg"
"For alltid og evig"
"Min xxx"
"Best før dato"
"Hun ville... "Han måtte"
"Kjærlighet overvinner alt" Eller "Amor Vincit Omnia"
"Bare din for alltid"
"Herfra til evigheten"
"Elsker deg xxx dato"
"Her er mitt hjerte, vokt det vel"
"Xxx i mitt "
"Hingsten din xxx"

Ja som dere ser, det finnes mange flotte og noen mindre flotte setninger å gravere i ringene.

1 kommentar:

  1. Blir spennende å se hvilken tekst dere bestemmer dere for.

    Vi klarer heller ikke bestemme oss, men vi skal ikke bytte ringer på bryllupsdagen. Våre forlovelsesringer blir våre gifteringer, og da blir det bare litt dumt for oss....

    Vi har lyst til å ha både forlovelsesdato, tekst, bryllupsdato, og ... ja, masse, masse greier... he, he

    Lykke til!!!

    SvarSlett