tirsdag 5. oktober 2010

FREMTIDIG "BRIDEZILLA" ??

Jeg er SIKKER på at før vi er kommet til juli'11 så er jeg den verste "Bridezilla'en" verden har sett *smiler*
Noen tanker som ofte vandrer i hodet mitt er: "Hva i all verden har vi gitt oss ut på??"
Bryllup trodde jeg at var en enkle sak.. men der tok jeg skammelig feil! Er utrolig mye "dill-dall" med bryllup!
Bordpynt, bordkort, mat, drikke, duker, lys, klær, sko, blomster, kaker osv... ja listen er meterlang!

Men en ting er helt sikker, bryllupsdagen vår skal være full av minner for oss. Skal bli en super dag. 
Så håper jeg de rundt meg takler meg fint i månedene fremover. For å si det slik, holder Asgeir ut med meg, så blir det vel bryllup *smiler*

2 kommentarer:

  1. Det kommer til å gå kjempebra.
    Spør fagfolk til råds... det er lurt..

    Og husk et par ting;
    1; bordpynt, bordkort, duker, lys og sånne ting, det legger folk merke til i 5 minutter, så dreier alt seg om deg og Asgeir, mat og taler! (lys: husk det er sommer, lys er ofte unødvendig og bare i veien på bordet)
    2. SKO; velg GODE sko... så du slipper ha vondt i føttene, og ende med å brenne dem i *****!
    3. Blomster; naturen er så vakker på denne årstiden - bare ha det i tankene...
    4; La Asgeir velge sine egne klær!
    5; Konsentrer deg mest om deg selv, og at DU skal føle deg VAKKER på denne dagen, slik at din kjære får DRØMME litt!!!

    Det kommer til å bli både vakkert og bra, uansett...

    Klem fra ei med erfaring...
    ... OMG så mye unødvendige bekymringer jeg hadde underveis...

    SvarSlett
  2. Jeg fridde 10.10.10, og fikk kalde føtter før lunch den 11.10. Hun tar jo helt av, og har jo planlagt dette i årevis allerede. Så jobben min fremover må vel være å bremse hennes forventninger, slik at skuffelsen ikke blir så stor når det viser seg at ingenting blir som en fantaserer om. Ikke bare blir det vår dyreste familiemiddag, men jeg må leve med ei stressa dame i halvannet år som går i sin egen verden fjern fra min......

    Jeg minsunner de som får et enkelt og romantisk bryllup, uten gjester kjas og mas. Samtidig er det jo hennes dag sies det, der jeg har gitt avkall på det siste privelegie dagens mann har (frieriet).

    SvarSlett