onsdag 23. mars 2011

DAGEN KOMMER NÆRMERE

 til 23.juli og vår bryllupsdag!!
Nå er jeg kommet så langt at jeg ser frem til dagen. Skal kose meg masse med familie & venner. Før har jeg bare stresset og ikke klart helt å tenke klart! Men nå er det heldigvis endret og jeg klarer å kose meg med planleggingen.
I neste uken (visst jeg er veldig heldig) kommer kjolen min!! Å gjett om jeg er spent!!
Passet veldig bra at den er ferdig nå, for i løpet av helgen (mest sannsynlig) kommer mamma & pappa. Og det blir nok veldig spesielt for mamma å være den første til å få se den eneste datteren sin i brudekjole. Blir nok et sånt sentimentalt øyeblikk.

2 kommentarer:

  1. Hei ,
    Vi er ett ungt par som ska gifte oss ute nå i august , Jag pröve rå finne ut kos de er med prest?? Vem har låv å vige ut , Og kos boker man de, ja har masse spörsmål, men du kansje kuna tips om kor ja ska ringe så slipp du bli så plaga :)

    gratulationer till er, Trur de blir ett kjempe bryllup :)

    SvarSlett
  2. Hei , Takk för du titta in og svart , Må bare få spörr ka Human Estic er. Og kos finn man prest som får vige ut, För vanlige prester får ige vige utomhus :S

    Ska ringa te kirken vi bor attme på mandag,

    ha en fiiin helg!

    SvarSlett