søndag 29. mai 2011

Utdrikningslaget mitt

Da har jeg overlevd mitt eget utdrikningslag. Det var en herlig kveld med herlige damer. Storkoset meg hele tiden.
Ble hentet kl.15 hjemme, av Gessi (Geir Arne.) Kjørte først til Kolvereid, der fikk jeg beskjed om å ha bind for øynene mine, og jeg fikk ikke se før Anne Mette åpnet bildøren utfor klubbhuset til II-mc.
Ble kledd i rosa "kjole" med blonder på og blondeskjørt ;) Det ble da så utrolig lekkert..
Ble da som en prinsesse ;) 
Selv om ikke klærne var de vakreste, så ble isåfall kvelden perfekt!

Så tusen takk til Anne Mette, Ann Kristin, Anne Kjersti, Tone, Ann Helen, Vigdis & Nina. Dere er rett og slett herlige!! :)

2 kommentarer:

  1. Så artig:))) Sikkert en kveld du vil minnes med et smil:)
    Lykke til framover mot den store dagen:)
    Klemmer:)

    SvarSlett
  2. Skulle meeer enn gjerne ha vært der sammen med dere, men forholdene lå dessverre ikke tilrette for det. Gleder meg derfro ekstra mye til å tilbringe bryllupsdagen sammen med dere i stedet ;o)

    Klemmelem

    SvarSlett