fredag 4. februar 2011

JEG HAR KJØPT

Idag kom postmannen på døra, han hadde med pakke til meg, som var sendt i oppkrav. Ikke hadde vi så mye kontanter ute og visa fikk vi ikke bruke, for de tok bare postbank kort!! Så pakken fikk seg en tur utover til Naustbukta og tilbake til Kolvereid, før Asgeir fikk hentet den ut.

I pakken var det isåfall mine brudesko!! 
Tok en sjanse å bestilte over nettet, hos Brandos, der var det fri frakt og retur, så derfor tenkte jeg det ikke gjorde så mye å prøve.
Og de er rett og slett HERLIG!! De sitter perfekt og er, utrolig nok, gode å gå i. 
Jeg som ikke bruker å gå med sko med hæler, syns de var veldig gode, så dette må jo bli bra.
Er kjempefornøyde, så det ble ingen retur på disse skoene. 
Så nå har jeg enda en ting å stryke av lista.
Foto:Brandos

1 kommentar:

  1. Bynje å bli meir virkelig no som du får ting fysisk på plass ;)

    SvarSlett