mandag 7. februar 2011

VIGSLER PÅ BESØK

I dag hadde vi besøk av hun som skal vie oss, vi var veldig spente i forkant. Men etter møte kjente jeg at skuldrene senket seg og mange biter falt på plass.
Nå ser jeg virkelig frem til dagen, den dagen som bare er Asgeir & min. 
Den dagen vi to blir ett!

Den siste tiden har det kommet endel ting på plass:
-Frisør er booket.
-Fotograf er booket, skal 18.feb ha planleggingstime med dem.
-Bakeri er under kontroll.
-Skoen mine er kommet og passet perfekt!
-Kjolen er bestilt!!!
-Slør er bestilt og kommet!
-Tiara er bestilt
-Og idag ble invitasjoner bestilt! 

Herlig å få ting på plass.
Nå kan jeg virkelig begynne å kose meg med planleggingen, når jeg har såpass kontroll.
Skal til Inderøya igjen den 17.feb, så da blir det en runde med blomsterbutikker og få oversikt over hva man skal ha til middag og hvor den skal komme fra.

1 kommentar: